Moja ankieta - jedno pytanie: gdzie spędzisz wakacje?

Ostatnio macie całą masę pytań dotyczących Iranu (no zobaczcie tylko) co zdaje się potwierdzać moją tezę, iż ostatecznie jestem hipsterem ;-). Aby jednak nie pozostawać w sferze niepotwierdzonych domysłów - sprawdźmy w niezwykle niereprezentatywnej sondzie pośród czytelników mojego słit blogaska: gdzie Polacy jadą na wakacje! No to co, do głosowania (tam na pasku po prawej)! Nie trzeba się specjalnie wysilać, ankieta zawiera jedno pytanie (i niczemu nie służy), można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź, wymagana podstawowa znajomość geografii. No ciekawe co to wyjdzie.


Zdaje się, że w tym roku wszyscy jadą do Iranu, czyli zza szyby samochodu świąt zobaczą właśnie tak jak na obrazku powyżej (tzn. ta roślinność to tylko w wariancie "Iran Północny")

Komentarze

  1. Co Wy się tak do tej Gruzji pchacie? Zapomnijcie o tym wszyscy! w tym roku ja jadę i nie chcę was mijać. Zaklepane;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty