Kup sobie Wojtka - wspomóż WOŚP, edycja 2013

Podobno wszyscy artyści to prostytutki. W sensie, że się sprzedają. Może nie jestem artystą, aaale co mi zależy - też się sprzedam!

Kontynuując wieloletnią (patrz np. zeszły rok) tradycję, inicjatywę zapoczątkowaną i prowadzoną przez mego byłego współlokatora (choć duchem wciąż jest wśród nas!) Tomasza, co studencko gotuje, sprzedajemy obiady z rumianymi młodzianami w ramach aukcji WOŚPowych, czyli że całkowity dochód z nich będzie przeznaczony na chore dzieciaki.

Jednym z najbardziej rumianych młodzianów jestem ja! Odpowiednią reklamę napisaną Tomaszową ręką, zdjęcie i w ogóle całą aukcję znajdziecie tutaj (klik).

Oczywiście rozumiem, że można być nie zainteresowanym spotkaniem takiego chama i prostaka jak autor tego bloga, a do tego zjedzeniem nieodłącznego selera z rodzynkami i śmietaną, pochłonięciem jakiegoś gulaszu z ujgurskim kuminem, wypiciem kazachskiej herbaty zaprawionej perskim szafranem i kardamonem, podanej w chińskiej porcelanie... Ja wiem, ja rozumiem. Sam bym najchętniej ze sobą nie przebywał tyle, bo to w pewnym momencie staje się męczące słuchanie ciągle tych samych żartów, robienie wciąż takiego samego uśmiechu zachwytu nad poranną kawą itd. Dlatego zapraszam również na inne aukcje - znajdziecie je tutaj i tutaj.

Młodzi, rumiani chłopcy o naszej, polskiej, słowiańskiej urodzie, nieskażeni krakowskim smogiem, demonem konsumpcji, oparami Czarnobyla, umieją obsługiwać system eWUŚ... - no samo zdrowie!

A teraz - wszystkie ręce na pokład iii... licytujemy!

Samo zdrowie!

Komentarze

  1. A czy szanowny kolega wie, że tym sposobem wesprze też seniorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Ja chętnie wesprę również seniorów, przynajmniej póki ich Owsiak nie chce eutanazjować.

      Usuń
  2. A kazachska herbata zacna jest, zacna, mi już zostało tylko ciut na "czarną godzinę", choć obecnie trudno mi stwierdzić, jaka to będzie, ta najczarniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty