Pierwszy post

Postanowiłem założyć stronę o podróżowaniu. Bardzo często mi tego typu strony - z opisami, informacjami, relacjami - pomagały w planowaniu wyjazdu, więc pomyślałem, że może i moja witryna komuś się na coś przyda. Rozpisałem się o tym zresztą w dziale o stronie. Formuła będzie mniej więcej taka, że w  postach na stronie głównej będą opisywał mniej ważne (zazwyczaj krótsze i bliższe) podróże, a w osobnych podstronach, do których odnośniki znajdziecie w górnym pasku, umieszczę obszerniejsze opisy ciekawszych wypraw.

Nie będzie tu mowa o wyjazdach typu all inclusive samolotem pod parasolkę na plaży w Tunezji, a raczej o wyprawach autostopowych czy wałęsaniu się w ciężkim plecakiem po bezludnych górach. To znaczy, że dominować będzie turystyka spod znaku niskiej ceny i dużych wrażeń.

No to jedziemy!

Komentarze

Popularne posty