Strona w przebudowie

Jak już może ktoś z Was ostatnio zauważył na podstronach (takich jak np. Iran) pojawiły się tajemnicze informacje w nawiasach komunikujące, że strona jest w przebudowie. O co chodzi? Chodzi o to, że ostatnio zreflektowałem się, że obecna organizacja strony nie odpowiada moim potrzebom. No i ogólnie chyba jest dość niepraktyczna. Obecnie podstrony dotyczyły dłuższych podróży jakie odbyłem kiedyś tam i chciałem je zaznaczyć i opisać dokładniej właśnie na takiej podstronie. Jednocześnie dodawałem tam krótki opis państwa w którym się znajdowałem. No ale np. w Gruzji byłem i w tym roku i w poprzednim, więc co: upychać obie wyprawy w jednej podstronie, czy zakładać nową? Szczególnie, że byłem nie tylko w Gruzji, większą część czasu spędziłem w Iranie. Stwierdziłem, że przeprowadzę reorganizację. Otóż teraz podstrony będą dotyczyły krajów lub regionów, które poznałem nieco lepiej i które chciałbym przybliżyć już osobno, abstrahując od samej podróży. Natomiast w zakładce Podróże znajdziecie linki do postów podsumowujących lub rozpoczynających cykl postów o wszystkich istotniejszych podróżach jakie odbyłem.

Tak. Reasumując "(strona w przebudowie)" oznacza mniej więcej tyle, że w najbliższym czasie chcę tę stronę przekierunkować z opisu konkretnej podróży na opis danego kraju czy regionu. No i tyle. Mam nadzieję, że starczy mi na to czasu i determinacji. A także, że strona zorganizowana w nowy sposób będzie dla Was czytelniejsza i łatwiej będzie mogła pomóc osobom szukającym tu informacji. Co o tym myślicie?

Komentarze

Popularne posty