Slajdy: Białoruś razy dwa w Artefakcie, 25 marca 2013

Naszych wschodnich sąsiadów odwiedziłem już całe dwa razy. W zimie i w lecie. Stopem i pociągiem. Czytałem nawet nieco. No to się wypowiem, zdjęcia pokażę, a nawet pieśnią uraczę! Przybywajcie!

Co: Co Ty wiesz o Białorusi, czyli o dwóch wizytach za Bug
Kiedy: 25.03.2013 (poniedziałek)
Gdzie: Artefakt Cafe, ul. Dajwór 3 (Kraków)
O której: 19:oo
Wydarzenie FB: klik

Opis: Podobno za naszą wschodnią granicą jest taki kraj, w którym mieszka tylko Łukaszenka. Jest biednie, obskurnie i niebezpiecznie, a jak się tam pojedzie, to na pewno okradną. W związku z czym nikt tam nie jeździ. Ja za Bug pojechałem dwa razy i okazało się, że tam wcale nie ma takiego kraju. Jest zupełnie inny. Ale równie egzotyczny!


Komentarze

  1. hey, widzę, że dużo podróżujesz :)
    Może zainteresuje Cię mój blog o życiu w Szwajcarii: http://szwajcarsko.blogspot.ch/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog naprawdę ciekawy i czytając Białorusi nie mogę się nadziwić,że można mądrze kraj opisać,bo zwykle to tylko jakieś brednie można w necie znaleźć.Moja żona pochodzi z Mińska i dlatego temat szczególnie jest mi bliski.Niestety mimo że lata mijają to ciągle poza Mińskiem niewiele widziałem,ale pocieszam się,że co się odwlecze to nie uciecze,dzieci podrosną,skończy się era wakacji na plaży ,beznadziejnych all inclusive,nastanie czas odrabiania zaległości,tak sobie przynajmniej obiecuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty