Fizyk jednocześnie w podróży i Radiu Lublin

W długi łikend Radio Lublin wyemitowało kolejną edycję Spojrzeń. Tym razem wystąpił w nich m.in. Wojciech, zdybany przez piękną Zofię po slajdowisku w Kolanku. Potem w radiu usłyszałem wiele ciekawych rzeczy, np. pan redaktór ochrzcił mnie krakowskim podróżnikiem (a niech mu będzie, w końcu jako słoik powinienem być dumny z takiej nobilitacji, no i zaraz podróżnik, ja tylko pojechałem na wakacje). O, i dowiedziałem się, że mój blog cieszy się niezwykłą popularnością wśród Internautów (to o Was!). Także tego. Zapraszam do wysłuchania: mowa i zdjęcie, full wypas tak zwany. O Iranie, stereotypach, podróżach i karierze aktorskiej. Takie rzeczy tylko w Radiu Lublin!

Komentarze

  1. Fajnie się słuchało, zwłaszcza fragmentu o różnicach w traktowaniu (na przykładzie figi w ciężarówce) no i oczywiście o Twoim debiucie aktorskim. Jeśli będziesz tylko miał możliwość zamieszczenia fragmentu z Tobą, albo podania informacji gdzie ten film można znaleźć, choćby nawet sam tytuł, to byłoby to bardzo ciekawe dla większości czytelników:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty