MPZD #6 | Sarny, lwy i antylopy: La Pampa to wielki teren łowiecki

Oto szósty odcinek małego podcastu z drogi. Poniżej znajdziecie dźwięk, a jeszcze niżej zdjęcia ilustrujące opowieść.

Nowa dawka gawęd i anegdot z podróży przez argentyńską prowincję La Pampa, północną krawędź Patagonii, terytorium wielkiej własności ziemskiej i turystyki luksusowej.




1. Pomnik

2. Pejzaż w Paraje Araña

3. Pampa ta, gdzie pada deszcz i gdzie wycięto caldeny

4. Pampa, gdzie pada odrobinę mniej i gdzie caldeny jeszcze stoją

5. Nadchodzą chmury nad Carro Quemado

Zobacz także --> "Człowiek potrzebuje przestrzeni", projekt dokumentalny o którym wspominam przy okazji anegdoty o Lucasie i Majo

6. Kukurydza, zanęta na dziki

7. W sumie jest to dość zaskakujące, że ludzie płacą tysiące dolarów za noc z bronią w ręku w takim szałasie, a jednak

8. Zostawiamy kukurydzę, w nocy przyjdą dziki, przyjdą panowie z bronią i bam, 180 tysięcy pesos za sztukę


1. Doczytałeś/aś do końca? Mam nadzieję, że było warto! Jeśli chcesz, możesz odwdzięczyć się za przygotowany przeze mnie tekst jednorazową, dobrowolną wpłatą, coś jak postawić mi kawę w zamian za interesującą historię. Takie wsparcie motywuje i pomaga rozwijać dalszą działalność!

2. Jeśli zaciekawił cię ten tekst, prawdopodobnie zainteresują cię również inne treści, które tworzę: książki reporterskie, filmy dokumentalne, podcasty i artykuły prasowe o tematyce społecznej. Znajdziesz je na mojej stronie www.wojciechganczarek.pl. Jeśli chciałbyś regularnie wpierać moją działalność, możesz dołączyć do grona Patronek i Patronów w ramach platformy Patronite. Serdecznie zapraszam!

Komentarze

  1. Cześć Wojtku. Właśnie wysłuchałem 7 części Mpzd. Chcę żebyś wiedział, ze robisz świetną robotę. Słucham wszystkich Twoich podcastów od 1cz. Radia Argentyna. Masz rzadką umiejętność ciekawego opowiadania, snucia gawędy - słucham tak jakbym czytał książkę ;) Każdy z podcastów ma w sobie coś interesującego. A propos książki koniecznie napisz coś o Argentynie, o sprzedanych jeszcze wiele nie powiem bo nim sam przeczytałem to już ktoś ode mnie pożyczył ;)
    Udanej podróży i Wesołych Świąt.
    P.S. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie za te słowa! To dla mnie ogromna motywacja, by nagrywać dalej : )

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty