Minął termin zgłoszeń na Dobry konkurs (ale...)

Niniejszym ogłasza się, że regulaminowy termin zgłoszeń na Dobry konkurs minął! Kto chciał wysłać swoje zgłoszenie legalnie - już to zrobił, a takich osobników było dziesięć.

Natomiast jeśli ktoś chce wysłać swoje zgłoszenie nielegalnie - właśnie teraz otwiera się dla niego szansa! Pamiętajcie jednak, że termin głosowania upływa z końcem kwietnia (zobacz jak głosować!)! A to już jest termin nieubłagany (bo wysyłanie zgłoszeń po terminie głosowania nie jest niedozwolone, jest po prostu... jakieś takie... zupełnie abstrakcyjne :-) *).

ALE! Nie ma tak, że ktoś sobie po prostu wysyła zgłoszenie po terminie (i zmusza mnie do wykonywania tej ciężkiej pracy jaką jest publikowanie jego zgłoszenia)! Jeśli ktoś chce wysłać zgłoszenie po terminie musi (za karę) stanąć w kącie i umyć buzię mydłem oraz zagłosować na jedną z propozycji przesłanych w terminie (i jakoś mi to udowodnić, np. potwierdzeniem przelewu w formacie pdf które zazwyczaj można sobie ściągnąć z internetowego systemu bankowego) LUB przekazać 1% podatku tam, gdzie należy go przekazać (klik) i też mi to jakoś udowodnić.

Bo jednocześnie z racji tego, że zbliża się koniec miesiąca kwietnia takoż zbliża się koniec terminu rozliczania z naszym kochanym Urzędem Skarbowym! Jeśli jeszcze nie wiecie co zrobić z jednym procentem podatku, to radę znajdziecie w linku (klik)!

*ale ja lubię abstrakcje: piszcie do mnie także po zakończeniu konkursu, lubię dostawać nagle tyle meili^^

US, źródło: tomaszowiak.pl

Komentarze

Popularne posty