MPZD #1 | Wygaszanie podróży (+foto)

Oto pierwszy odcinek małego podcastu z drogi. Poniżej znajdziecie dźwięk, a jeszcze niżej zdjęcia ilustrujące opowieść.

Po długich miesiącach w El Chaltén znowu znalazłem się w podróży. W podróży, którą staram się wygasić, a ona nie daje za wygraną. Zapraszam w rowerową podróż przez interior Argentyny!


1. Ciężarówką w stronę Gobernador Gregores

Zobacz także --> film dokumentalny "Człowiek potrzebuje przestrzeni"

2. Las Grutas: spotkanie z Atlantykiem

3. Las Grutas: spotkanie z Atlantykiem (2)

4. Przez step w kierunku Choele Choel

5. Odpoczynek

6. Hojny zachód

7. Kolacja

8. Loica, ptak, który nam towarzyszy

9. Hotel za krzakiem

10. Kolacja przy kanale

11. Kanały przecinające wyspę Choele Choel

12. Główne ramię Rio Negro

13. Jedziemy z 75-letnią ciocią Sylwią po wino

14. To tu produkują owe wino: Enclave Sur

15. Jedno z mniejszych ramion Rio Negro

16. Ostatni zachód słońca w Choele

17. Stara droga do Chimpay: unikamy tirów z drogi krajowej numer 22

18. Raj w Chelforó

19. Bliskie spotkanie

20. W drodze do Duval

21. Gauchito Gil, patron dróg

22. U Gauchito

23. Patagonia została po drugiej stronie Rio Colorado



Wspomniany wiersz Palmiry Van der Linder:



1. Doczytałeś/aś do końca? Mam nadzieję, że było warto! Jeśli chcesz, możesz odwdzięczyć się za przygotowany przeze mnie tekst jednorazową, dobrowolną wpłatą, coś jak postawić mi kawę w zamian za interesującą historię. Takie wsparcie motywuje i pomaga rozwijać dalszą działalność!

2. Jeśli zaciekawił cię ten tekst, prawdopodobnie zainteresują cię również inne treści, które tworzę: książki reporterskie, filmy dokumentalne, podcasty i artykuły prasowe o tematyce społecznej. Znajdziesz je na mojej stronie www.wojciechganczarek.pl. Jeśli chciałbyś regularnie wpierać moją działalność, możesz dołączyć do grona Patronek i Patronów w ramach platformy Patronite. Serdecznie zapraszam!

Komentarze

  1. Miło Cię Wojtku znowu słyszeć w "Małym podcaście z drogi". Lubię twoją szczerość wypowiedzi, brak wyrachowania i wyrafinowania- to jest bardzo pozytywna strona niedoskonałości; lubię tę raczej rzadko spotykaną doskonałość w niedoskonałości. Zdjęcia piękne, zwłaszcza nr.19, zatytułowane "Bliskie spotkanie". Pozdrawiam serdecznie ze środkowej Polski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi odcinek "Małego podcastu z drogi" równie bardzo ciekawy, wcale nie nudny, ja wszystko zrozumiałam, bo znam Twoje reportaże wydrukowane i wyemitowane z chmur, z eteru. Ja już czekam na Twoją książkę , Twoją opowieść z 10 (?) letniego życia w podróży, zatytułować ją można po prostu "Fizyk w podróży". Tymczasem czekam na kolejny odcinek "Małego podcastu z drogi". Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarzopisarze proszeni są o się podpisanie!

Popularne posty