MPZD #3 | Ścisk (+foto)

Oto trzeci odcinek małego podcastu z drogi. Poniżej znajdziecie dźwięk, a jeszcze niżej zdjęcia ilustrujące opowieść.

Ścisk na pustkowiu, czyli dlaczego w Argentynie znikają miejscowości.



1. Jose Luis Gallegos, główny bohater odcinka

2. Bliżej General Acha: więcej zieleni i większy ruch na drodze

3. Las chañarów w rezerwacie Utracan

4. Flamingi nad słonym jeziorem Utracan

5. Las caldenów

6. Naico, opuszczony  dom

7. Naico, jak wyżej

8. Mozaika

9. Dawna stacja kolejowa

10. Dawna stacja kolejowa (2)

11. Świniak Fermin

12. Zachód słońca w Naico, La Pampa

13. Dom jedynego mieszkańca Naico

14. Jose Luis Gallegos, poranne mate


15. Jose Luis Gallegos i jego anteny


1. Doczytałeś/aś do końca? Mam nadzieję, że było warto! Jeśli chcesz, możesz odwdzięczyć się za przygotowany przeze mnie tekst jednorazową, dobrowolną wpłatą, coś jak postawić mi kawę w zamian za interesującą historię. Takie wsparcie motywuje i pomaga rozwijać dalszą działalność!

2. Jeśli zaciekawił cię ten tekst, prawdopodobnie zainteresują cię również inne treści, które tworzę: książki reporterskie, filmy dokumentalne, podcasty i artykuły prasowe o tematyce społecznej. Znajdziesz je na mojej stronie www.wojciechganczarek.pl. Jeśli chciałbyś regularnie wpierać moją działalność, możesz dołączyć do grona Patronek i Patronów w ramach platformy Patronite. Serdecznie zapraszam!


Komentarze

Popularne posty